CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 8, 2009

acara 5s

slm

kt hospital td berlaku lh acara 5s dimana sorang surveyor dr mpc dtg buat pre servay kt sume unit hospital aku.
aku x berharap sgt yg unit aku nih dpt pujian sbb mmg xde usaha pn kitorg buat menuju ke arah pensijilan 5s tuh! huh!
time en edward tu dtg unit aku...trus die g sudut 5s...hm...die komen
  • sume kriteria okey! cume gambar untuk aktiviti selepas 5s tu x updated lagi kn?
    - iya aku jwb!
die masuk stor pulak...folo je lh
  • bagus, tersusun, kemas... - aku xjwb mende pn (tengah control lubang idung je nih)
tibe kt papan carta untuk jumlah patient plak (pg td aku sangkut kunci bebanyak kt situ sbbnye pantry kitorang banjir kelmarin...so nk mudahkan keja aku tengok ade penyangkut kt situ...dengan pandainya aku sangkut selambak kunci2 dapur kt situ)
  • kalau yang begini, suda kurang markah ni. sepatutnya kunci byk2 begini perlu digantung dan disusun dlm kotak kunci ya! - atoi! kurang suda markahku!
macam gaye nk kuar...then die tolak2 kasutnye kt lantai.
  • bagus, lantai x licin dan berminyak! - penutup! komen yang membina semangat semula...yeah!
begitulah akhirnya.

aku nk g kursus HACCP kt kk tu, tp tiket flight masih x confirm lg sbb pengarah nk control penggunaan waran! haih...aku nk pujuk pengarah lg. sbbnye...dok hotel lg tu 4mlm. kot tmbh tiket pn pkai duit sendiri...duit simpan aku nk kawin cane? erk...

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!