CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 30, 2009

kata mereka tentang aku..

slm

cuma mau berkongsi kata mereka tentang si penggerak misi (^o~)

  • bride to be yang nak kawen 11 dis 2009 tp preparation wedding die macam dah banyak yang dibuat..bagus..bagus..elakkan keje last minit k...
  • bile bukak blog die, ade lagu lame yang xtau tajuk ape..hihi...
  • sangat kurang mensidai pic sendri di dalam blog..tidak seperti saya...hahaha
  • warna tema blog die, macam warna tema wedding saya - merah, hitam, putih..nice!!
  • die jeles dgn saya..sebab saya dapat pakai baju nikah kale silver...hihihi..ape pon, putih itu suci...:)

perisik dua : aci -
Upcoming Big Day
  • Seorang org yang keje gomen jugak
  • Seorang bakal pengantin
  • Seorang yang belum pikir tema majlis dia
  • Seorang camouflage iaitu penggerak misi
  • Seorang wanita (*wink)

masih punya 3 risikan lagi, akan aku updated entri ini..setelah terima laporan dari mereka..


2 comments :

  1. ღnFashyaღ
    cik fashya..oh..cik fashya..kiranya saya mengerti mengapa cik fashya ketawa..

    nota kaki : sabo je lh..huhu..tapi..harus diingat..segala impian sudah nampak peratusan yang tinggi akan terlaksana jugak! tungguuuuuu..pengumuman akan diberitahu kelak.

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!