CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 18, 2009

bile plak 8psg tu mau sampai..

slm

kawan2..aku ingin bermanje.. eh.. mcm x sesuwai plak.. aku ingin ape ek.. em.. thinking.. thinking.. owh..aku ingin mengadu nasibku pada kamu2 semua.

ingat lagi x entry yang ini -
keja kawen #08 - hadiah pintew & baju nikah

kisahnya..hanya tentang hadiah pintew.

akibat keterujaan yang melampau..dapat jak kotak yang berisi hadiah pintew (hp) tersebut, memang lah aku trus bukak.. tp juz nk tengok hp tu sepasang jak. langsung aku dh x kisah.. mau cek satu2 ka.. mau kira2 ka.. pas berpuas ati.. aku snap2 gambo sbb nk letak kt blog..trus aku tutup balik kotak tuh. tulh..
riak teruja sangat..

haih..terase sungguh kebuduhan aku nih..kan..

then ari ni, time rest tadi, baru aku terase yg mcm aku nk kire hp tu sepasang2. baru nk kire..? haah..buduh kan? aku baru nk kire padahal dah nk dekat dua minggu aku received hp tu.

memule..aku teramat teruja..

sepasang..

dua pasang..

sampai lh ke akhirnya..

aik..mane lagi 8psg? eh..ape aku ni..tershashul2 plak..kire semula lah.

tiga kali tau aku dok mengire hp tuh..then..kompem..short 8 pasang..waaa..aku mau nanges suda. xpe2..aku pujuk ati aku blk opis aku kena call doktor yg mengerjakan mende nih.

doktor tu mmg xtau yg menda tu kurang 8psg, coz time die order, die ckp mau 100psg..then..staf kedai tu yg bungkus2..okeh..aku pun xde lh salahkan die kan. dh la mintak tolong die..mau marah2 pulak. owh..aku bukan orang begitu. then aku mintak contact kedai tu. sib baik die ade simpan.

dlm sehari suntuk ni..aku dok contact2 ngan orang thai tuh. pas aku marah2 die dlm bahase siam.. org tu ckp.. ari ni die akan send balance 8psg hp tu lagi pd aku. hah..sib baik die mau.

so..start ari ni..aku kira ari..bile plak 8psg tu mau sampai..

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!