CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 6, 2009

kisah batik dan dunia

slm

entri kali ini lari sedikit dari tajuk asal blog, bleh? huhu..

kejadian satu

mr.b : syg, batik jawa bleh?
aku : utk ape?
mr.b : kn penjawat awam kena pkai batik setiap hari khamis.
aku : ~ tersenyum jak aku membaca text dari beliau ini ~

rumusan
mr.b baru mula bertugas sbg fasi schoolnet pd hari ini.. jd beliau sudah mula berfikir baju apa yg patut beliau pkai hari2 ke skolah - dh lh baju kemeja beliau sikit..huhu..kelakar!

kejadian dua

aku : abg x inform pun ape uniform abg ari ni?
mr.b : khakis + kemeja + neck tie
aku : klau mcm tu..hantaran utk abg nanti..cancel lh jeans ngan t.. kite tukar jd kemeja+slack+neck tie..nk?
mr. b : x mauuuuu! dressing mcm ni bukan dunia abg..

rumusan
terkejut babe..beliau x penah "semat" mcm tuh. sblm ni keja2 beliau sume outdoor jak.. uniformnye mesti jeans + t. mane penah kena keja dlm opis mcm skang. mesti beliau kelihatan "semat" hari ni kan...hikhik!

2 comments :

  1. ahaaa...kelaka oke batik jawa tu..
    sungguh inesen

    ReplyDelete
  2. tulh..rindu kt die! ~tetiba plak~ haha!

    xbleh bla sungguh.. ;p

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!