CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 4, 2009

maklumbalas - siapa di antara kamu2 punya kabel besar di KKM?

slm

entri sebelum ni aku xdpt komen ape2 dr rakan blogger yg lain. tentunya kamu tidak punya kabel yg besar seperti permintaan aku itu, bukan?

tapi.. semalam aku terima maklumbalas dari "seseorang". tersesat semasa membuat blog walking. rezeki lh tu terjumpe blog kawen2 aku ni kn. huhu.. nak katakan ada peluang cerah tu.. x boleh jugak.. "seseorang" itu cuma boleh informkan pd KKM psl permohonan aku - dh 2 kali tau aku apply nk transfer ni.. haih.. alasan x kukuh pulak ;( wat tu du..

semalam, last sms yang aku terima dari "seseorang" itu berbunyi..

"Hajat telh dismpai. Tggu prkmbgn selnjt."

nota kaki : menunggu penuh harapan suda ni..

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!