CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 2, 2009

hey.. aku tau itu kamu!

slm
jam 13:46pm
hset ku yang satu berbunyik dr dlm bilik. mud bersantai aku sedikit terganggu. bermalasan aku mengambil hset. uik..nombor key-ell! dlm pikiran.. ini mesti kad kredit punya hal. aku pelanggan yang bagus! tidak pernah terlewat membuat pembayaran. tapi..aku jawab jak lah..

owh.. bkn kad kredit tapi..

yang cal aku. tujuan : pemberitahuan yg aku dpt vip card selama 7hr. katanya.. slh seorang 'teman' aku sudah menjadi ahli di sana.. dan sebagai syarat, dia perlu memberi nama dan no tel teman yang lain bagi tujuan promosi di centre tersebut. aku kira lebih kepada mau menarik menjadi ahli juak lah tu.. kan?

aku bertanya siapakah 'teman' yang memberikan namaku itu. sedikit kuciwa.. kerna ruang nama 'teman' ku itu di-blank! haih.. aku penuh dengan tanda tanya!

ini sudah tentu kes - 'teman' aku ini tidak membaca entri aku yang lalu!

aku di sabah. gimana aku mau menggunakan kad itu. walaupun.. paaaaapan, nafsu teringin mau ke gym tetap ada. ;p caller tersebut tersangat friendly. mau 10min jugaklah aku berborak sama dia. dalam otak.. aku mau tau juak siapakah 'teman' aku itu. last2 caller itu menyebut nama2 teman yang telah di-list kan.

akhirnya.. aku tau! dia tergolong dalam senarai tiga teman yang
aku kira, dia memang mau putus kawan!

hey.. aku tau itu kamu! owh.. ingat lagi ya kamu pada aku ;)

nota kaki : mungkin ada sedikit salah faham dari segi penceritaan aku dalam entri lalu. sebenarnya.. aku dan dia tidak pernah pun berbagi hati - udah aku bilang, aku sendiri yang terbuai2 dek perasaan sendiri.. di pihak dia langsung tiada balasan. kecewa cuma sekejap.. langkahku tersalah tika aku di tingkatan tiga ;p cinta seekor monyet yang bertepuk sebelah tangan.. boleh terima? sjak itu aku sendiri tlah tetapkan yang aku dan dia cuma layak bergelar - teman baik yang punya hati kering.

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!