CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 17, 2009

banyak mau dikongsi..

slm

alhamdulillah, selamat sampai sudah di kuala kangsar indah permai. satu badan sakit2 hasil dari tiada rehat di hari selasa lepas. kemudian semalam seharian di key-ell membuat sedikit sumbangan kepada tauke sogo + peniaga2 jln tar. jam 12.30pagi terbit idea gile dari 03orang anak dara untuk drive trus dari bangi yang pada mulanya rancangan kami mau bertolak selepas bersahur. keinginan pulang beraya mengatasi segalanya.

setiap perhentian r&r kami berhenti, mabuk dengan kacip fatimah.. sepanjang jalan diharamkan untuk tidur kepada penumpang.. akhirnya.. sampai jam 05.00pagi. bersahur terus di rumah shida.
aku boleh, anda bagaimana? haha.. iklan hari raya khas untuk tahun ini.

jam 06.15pagi aku tiba di rumah. subuh.. kemudian lelapkan mata terus. badan terus rata.. dan sehinggalah masuknya zuhur.. lihat adik ku sedang ber-online. pinjam seminit dua untuk memberi khabar terbaru tentang diriku.

terima kasih pada yang sudi mendoakan perjalananku selamat. aku pun selalu doakan kesejahteraan kamu2 juga. banyak mau di story. tapi biarlah badanku ok dulu ya? masih sengal2 lagi ni.

nota kaki : sehingga ke saat ini, aku masih belum melihat baju nikahku. ;) aku bukan gopoh seperti yang kamu pikirkan.. haha..

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!