CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 13, 2009

perasaan

slm

macam tidak tahu bagaimana ingin aku khabarkan. siwiyes.. terlalu banyak bercampur. tapi rasanya lebih kepada suka lah. lagi sehari jak lagi aku ingin terbang ke tanah melayu setelah 06 bulan aku tidak pulang! - pa wau ya wau! org lain x balik puluh2 tahun, steady lagi rupenya..

okeh.. mau aku kongsikan di sini. aktiviti yang akan aku lakukan nanti. udah aku bilang dientri dulu.. aku mau puya2 dulu. lihat, aku tidak tipu kamu. ini antara aktiviti yang ingin dibuat..

selasa - 15hb sep 09
aku sampai di kl insyallah jam 3ptg (ikut jadual - tapi kamu paham2 lah penerbangan tambang murah tersebut kan, penuh dengan alasan.. ;p) paling busuk pun.. tolak time kena berebut2 kuar pintu kapal (lagak macam kena denda jak klau turun paling lambat.. hish!), tolak berjalan kaki ke terminal - sudah la berpuasa, eh mcm aku sorang jak yang berpuasa (pelik sungguh aku.. napelah dorang slalu parking kapal jauh dari arrival hall? ade pilot x bace blog aku nih? ce explain skit..) tolak time tunggu bagasi lagi (see.. aku bawak bagasi okeh! cuti macam 2bulan.. huhu)
tolak masuk toilet lagi.. kasik selesa2 kan diri dulu, cek make-up cair ke tak (eh, aku pakai mask.. so cek eye liner jak lah.. kot2 sememeh plak time terlelap dalam kapal) so.. siaplah semua kisah dalam jam 4ptg.

mungkin tiada aktiviti sampingan untuk hari ini. tapi yang paling aku mau.. aku nak mintak rakanku - shida membawa aku untuk berbuka ke village view. sukekan sangat tempat itu. ;) getek kan!
selama 2mlm aku akan bermalam di bangi.. ada diantara kamu tinggal di sini x? ketemu.. mau?

rabu - 16hb sep 09
aktiviti puya2 + sopin2an akan berlangsung sampai malam, mungkin! mau carik.. baju raya (kuning ka, ijau ka, dark blue ka, ek?) mau carik barang hantaran.. owh, senarai semak ku telah berubah untuk jumlah hantaran. tukar ke sembilan berbalas sebelas.

khamis - 17hb sep 09
perjalanan pulang ke kampung dengan menaiki kuda besi shida yang baru dibeli. 1st time aku akan mengambil alih tugas sebagai driver.. dari bangi terus ke pekan kuala kangsar. aku pasti.. lagu2 raya akan kami mainkan sepanjang perjalanan. amik mud.. perantau pulang beraya.. lah kan!

doakan perjalanan aku lancar dan selamat ya!

2 comments :

  1. bile nak g berbuka kat village view..
    leh jumpe
    :)

    ReplyDelete
  2. -yani-
    mungkin esok atau luse. kena confirmkan btul2 dulu. maklumlah.. org yg bwk kan.. huhu

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!