CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 30, 2009

perhatian buat bakal penganten 2010

slm
maklomlah.. aku kan sedang dipengaruhi mud contest2 pulak sekarang ni. jadi, bila berhadapan dengan perkataan "contest kawen2" tu jak, nyaris pecah jantung aku dibuatnya! alergik sungguh! pada bakal2 penganten yang majlisnya dijadualkan pada 2010 depan.. ini ada berita bagus buat kamu. bagi yang suda mengetahui.. harus kamu mula mencipta slogan dan terus menghantar. bagi yang tidak.. nah, ini info untuk kamu, cikidaut..

tapi.. kamu perlu dapatkan dulu majalah nur edisi november 2009. gile ah.. tentu kamu teruja nanti tatkala kamu menyelak halaman2 yang mengandungi hadiah2 seperti..

tajaan
pelamin kontemporari - ini
kanopi penganten - ini

tajaan
pakej video - ini
busana nikah + sanding, solekan - ini

tajaan
gubahan hantaran - ini
pakej fotografi - ini

suka ka tidak? kamu nda mau kah? kalo aku jadi kamu.. aku mau. tapi.. apakan daya! majlisku sudah dijadualkan berlangsung tahun ini juak (insyallah, doa2kan lah ya!).

kamu sangat beruntung okey! sebab.. kamu suda kurang satu pesaing, iaitu aku!
gilak nya perasaan inih!

apa2 pun.. aku doakan ada diantara kamu yang berjaya + bertuah memenangi tajaan2 atas tu nanti.

No comments :