CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 27, 2009

keja kawen #36 - pelan lokasi

slm
kepada teman2 yang sudi untuk hadir ke kenduri kawenku nanti - ada sedikit sumbangan mau aku kirimkan. ini adalah pelan lokasi yang lebih kompleks. yang mungkin memberi sedikit kesenangan untuk kamu mencari jalan ;) pelan di dalam kartu kawenku itu sudah di adjust oleh company tersebut supaya tidak nampak serabut..

mungkin banyak bezanya untuk kamu yang pertama kali sampai ke sini. jika punya kesulitan.. call jak aku. aku sudi menjawab panggilan kamu nanti..

jika tersesat.. nah.. tidak mungkin lah.. kuala kangsar ba ni.. bukan kuala lumpur ..

nota kaki : aku masih aktif ber-blog, cuma untuk entri yang baru mungkin tak serancak dulu. blog kamu2 memang aku baca.. masih menjadi pembaca diam yang tegar!

owh ya.. selamat hari raye korban ye kawan2! ari ni aku merasa naik keta mahal temanku! satu pencapaian dalam hidup yang wajib dibanggakan! wahah..

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!