CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 30, 2010

yang ditunggu udah tiba

slm
sekali dah update.. macam nak lagi dan lagi pulak. =p ketagih jadinye ye. okeh.. kali nih nak kasik story pasal album gambo kawen. tak penah citer lagi kan? tukang tangkap gambo aku time kawen dolu-dolu adalah mereka ni. dolu lah sangat kan.. baru tiga bulan ye. masih punya mud penganten baru lagi ni. haha.. pasan!

kawen bulan doblas tahun lepas. bulan tiga tahun berikutnya baru dapat album. lambat kan? memang lambat. tapi aku tak kisah. memang mereka dah awal-awal kasik warning tentang kelewatan ni. aku + enchek su-a-mey tak amik menda tu macam problem besar pon. kami ok jak!

kebiasaannya pasangan penganten baru perlu berjalan-jalan ke rumah sedare mare untuk perkenalkan orang baru dalam famili kan? kami belom punya kesempatan lagi untuk berbuat demikian. memang ramai dah bertanye. alasan paling kuat.. "dapat album kawen nanti kami datang + usunglah album kawen ke sana"

adalah lah jugak aku dengar cakap-cakap belakang yang dok komplen. nape album lambat sangat dapat. korang ingat senang ke semangat menurun seni nak dapat? kot kang kami tiap-tiap h
ari kami dok folo up.. mengacau idup mereka.. tak ke nanti tensen jadinye. last-last.. gambo kami sume jadi macam takde ati.. takde perasaan. pastu korang gak komplen. nape gambo kami jadi macam ni lah.. macam tu lah. aku jugak yang saket ati tau.. nyampah! eh.. emosi terlebih plak ek.

tapi dengan mereka ni. korang kena tahan lah. time kawen dolu.. memang tahan perut je lah keja aku. menahan kontrol gelak tak bleh cover. aku memang ade penyakit gelak besar ala-ala.. menang duit besar punyiew. mereka ni memang loya buruk paling pro. enchek su-a-mey bile ade geng jenis2 kuat gelak.. naik sheh la beliau. kadang-kadang memang terbabas jugelah gelak aku. makanya.. melecet sedikit title ratu sehari aku tu. =p

bleh pulak time aku buat final payment ari tu, mereka tetiba cakap ade berlaku sedikit kekeliruan pasal total amount. cis.. aku dah mule selak2 note time nak kawen dulu. biaselah.. bride to be sure ade satu buku note untuk sume preparation ni kan. macam tu jugak aku. tiga bulan dah selamat kawen still lagi kena selak. kelam kelibut bak cicak tercabut ekor. mencari sume deposit + bayaran yang telah aku buat. belom sempat dapat note.. bleh plak tetiba mereka kasik text yang konon2 dorang saje bikin suprise. fuh! tarik napas aku panjang-panjang. korang nampak tak, tahap cane mereka layan aku? touching okeh!

ape-ape pon.. juz aku nak war-warkan kat korang sume yang esok baru aku dapat album kawen aku tu. pastu bleh la bawak ke



sini nanti kan? eh.. dah terlepas ek? mayb pas ni puan pengarah bleh buat sebagai aktiviti tahunan ke? hehheh.. sape berani usulkan cadangan ni pada beliau? =)

bukan sengaja aku tak mau datang. aku keja ari tu.. kesian orang "menurut perintah" ni hah. =(

baju nikah aku tu pun.. rasenye dah bleh bukak offer untuk disewa. nak dijual, ralat juga rasanya sebab itu hadiah dari ibu enchek su-a-mey. kecik plak hati dia nanti kan.

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!