CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 2, 2010

sama2..bukit didaki..sama2

slm

aku kalo boleh la nak amalkan cara idop sihat sentiasa. tapi akibat dari cuti sabtu ahad aku telah ditarik oleh Kementerian Kesihatan (biar aku kasik bold+ merah kan sikit) maka dapatlah aku satu ari je nak eksesais. ahad lepas berjalan aku dan enchek su-a-mey mendaki bukit larut.

tu pun dah rezeki aku dapat cuti ari ahad. same rest day ngan enchek su-a-mey. minggu ni kemponan aku nak eksesais same2 =( kenduri kawen pun mungkin tak dapat pegi sebab aku TERpakse bertugas. klo tak minggu nih aku dan famili enchek su-a-mey akan kelantan dah tau! haih!

bukan ape.. bile mulot keliling dok bercakap yang badanku semakin berisi. jadi macam takot pulak. tapi.. sebenarnye, keja rumah kite yang ari2 tu pun dikire eksesais jugak. balik keja.. terus bersilat di dapur. membasuh baju.. menyapu.. mengemop. kan eksesais jugak tu. =) positif okeh!

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!