CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 31, 2010

sekali dalam bulan biru

slm

ish2.. tuan punye blog nih mcm dah lupe diri plak ye. lame gile amik mase nak update blog kan. maaf eh. bile on je laptop, enchek su-a-mey yang men. on jak, die sibuk soh carikan ini lah. carikan itu lah. aceli, khamis lepas beliau telah selamat di-interview. untuk jawatan kerajaan. alhamdulillah dipanggil jugak akhirnya. hasilnya akan diketahui raye nanti. tak lame lagi je tu =) kena kuat berdoa nih.

kerja di opis semakin buat aku lelah. haih. bekerja dengan orang yang lebih berumur, lain carenye. beban keja akan bertambah bile seorang rakan akan berpindah. semua akan bertai-chi keja. owh..yang dikendong pon tak terkejar. ini pulak ditambah baru. kena kuat berdoa nih, tabahkan ati.

kesihatan sekarang agak so-so. tekanan di tempat keja dah semakin terbawak2 ke rumah. sering ditegur enchek su-a-mey. biaselah, aku nye emosi ni kan stok pelakon anugerah skrin. balik keja, ade je hidangan luahan hati buat enchek su-a-mey, menadah telinga je lah beliau.

next week rancangannya mau berjalan ke sempadan utara. tapi macam berat ke tak jadi je. enchek su-a-mey tak nak pegi dalam keadaan yang kelam kabut. taknak bertolak awal pagi. aku dah over eksaited dah nak sopin2 baju raye kt sane nih. kena kuat berdoa nih, bukakkan ati die ye. cewah.

alhamdulillah, bersyukur sangat2. ade rakan blogger yang dah selamat melahirkan baby. ade yang baru disahkan hamil. yang baru bergelar puan.. tahniah ye. pade yang masih dalam perjalanan ke hari bahagia. jaga kesihatan juga ye. macam ucapan nak tinggalkan blog lame plak gayenye nih. mud mau melahirkan entri baru kadang je tiba. susah nak ramal =)

jaga diri ye sume. slm.

3 comments :

  1. yeay.. rindu fida nyer entry.. lamenye xupdate.. hadoihhh.

    ReplyDelete
  2. puan surayya
    hehe, x sangke plak ade org rindu. =) timekaseh.

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!