CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 25, 2011

contest " i'm proud to be a mother "

as.salam

salam perkenalan untuk
anah. terima kaseh sebab tag saya ye.

d
ah lame no rasenye tak masuk contest. last dulu sebelom kawen. konon2 kalo menang bleh dapat penaja. tapi takde rezeki (^o^")

contest " saya bangga jadi ibu"

telah dianjur oleh puan ainul mustafa so, ini adalah syarat2 nya


1. Jadi follower blog ainul
- sudah jadi pengikut no 150 =)

2. Letakkan banner ni kt blog korang
- sudah diletakkan di bahagian tepi layout

3.Letak gambar korang bersama anak



Nama Ibu : Afidah

Nama anak : Hannah

4.tag sekurang-kurangnyer 3 org

ibu eisya elyssa

ibu mya zahra humaira

ibu khalisya husna


maaf ye, jika ada blogger lain yang dah tag mereka2 ni (^o^")

5.tinggalkan link entry pada comment

ainul, saya nih belom banyak tempat lagi berjalan dengan hannah. gambar tu pun time dalam pantang.

bukan ape, ibu2 lain sumenye gambar time dorang gi jimba2. saya je gambar tak hapenning. boleh terima kot..ek?


nota kaki : huhu..orang lain sume kasik gambar n folo syarat2 je. aku je yang sibuk kasik penerangan gambar yang dipertandingkan. hahaha..

1 comment :

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!