CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 16, 2011

drama sebabak di oldtown

as.salam

alhamdulillah sudah ke hari 13 aku berpuasa. gigih tak gigih lah jugak nak menghabiskan puasa 20hari.

berpuasa nih, macam biasa lah bila berbuka. macam2 keinginan nya. makanya hari ke 9 aritu, mintak lah pada enchek su-a-mey bawakkan aku berbuka di luar (^o^")

kami pun terus keluar menuju ke oldtown lepas siap maghrib.

sampai2 kat oldtown, aku folo enchek su-a-mey dari belakang. berpusing2 kami dalam cafe tu. aku ingat dia nak carik port terbaek sebab memikirkan senang untuk aku bf hannah nanti. dalam tak kena.. dia keluar plak. aku pun malas nak tanya banyak.. maklumlah siang berpuasa. tenaga untuk bukak mulut pun takde sudah. amboi.. camtu skali letihnya aku berpuasa eh?

dalam seminit dua dia pusing2 dalam tu, akhirnya dia keluar.

aku dah macam tak puas hati. perut lapar.. enchek su-a-mey bikin drama plak.

"abang tengok takdak orang melayu+islam pun makan kat sini"

ah sudah.. lesen halal ditarik balik kah? terdetik ati aku. yelah, mungkin kami terlepas pandang isu2 berat camni. aku dah tarik muke. dari rumah lagi aku dah plan ape aku nak makan. akhir2 macam ni plak jadinya.


balik2 terus google

"takpelah kalau rase was2" aku kata.

tup2 abis je aku cakap cam gitu, satu family melayu+islam masuk.

fuh.. terus enchek su-a-mey senyum. rasa confident trus bercambah2 dalam hati. walaweh..ayat!


hannah macam biase..tido!


inilah menu berbuka puasa setelah berdrama sebabak! best!

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!