CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 27, 2011

pengisian hari minggu yang lepas

as.salam

tiba sudah minggu terakhir aku bercuti sebagai mommy sepenuh masa. minggu depan sebagai mommy berkejaya pule. owh.. takutnye.

minggu yang lalu pulang ke rumah enchek su-a-mey. musim buah durian sudah tiba. tapi.. kesian pada aku sebab tak dapat menikmatinya. risaukan hannah =(



pernah terjadi awal2 musim dulu, aku mengadap adelah dalam 6-7ulas. malam tu, hannah tak sedap perut mungkin. penangan durian lah tu. kesian, menangis sampai tertidur.

aku minat makan durian fresh, sambal tempoyak atau gulai tempoyak. aku tak pandai makan pulut durian. ayah, mak, enchek su-a-mey = pulut durian tu memang feveret dorang lah tu.

pulut durian dan tempoyak yang sudah dipaketkan buat stok =)

3 comments :

  1. weeehhooo!!sedapnya durian.gulai tempoyak adalah feveret.baru perak sejati ;P

    ReplyDelete
  2. wahhh ada dusun ke? bestnya

    ReplyDelete
  3. adlyn833
    alahai, tak merase pun kali ni. risaukan hannah =(

    Anah
    dusun kat kampung enchek su-a-mey. kite menumpang je =)

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!