CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 27, 2012

kenduri kawen

as.salam

ini malam kami dua beranak je di rumah. enchek su-a-mey ada game futsal. mungkin lewat habis program maka beliau tak balik taiping. stay satu malam di rumah kawannya. dah kalau enchek su-a-mey tak balik.. haruslah gunakan peluang yang ada untuk updated blog. kate aktiviti bawah tanah kan.

hujung tahun lalu (nampak no banyak cerita terperam) satu kenduri kawen yang kami hadiri. kawan time sekolah menengah. kawan aku cikgu dan suaminya adalah seorang photographer. gambo kawen dorang of coz lah lawa2 belake. gambo pre-wed - cun! tema kenduri - merah. blend plak dengan putih + kelabu. memang cantik lah.


selesai sudah cerita kenduri kawen tahun lepas.

aceli last week kami ke kenduri kawen gak di perlis. tapi nya, post entri yang dah basi ni dulu, bleh ke? huhu

dua kenduri dalam satu hari yang sama di ipoh. ke kenduri kawen adik bes fren aku dan geng sekolah enchek su-a-mey.

disebabkan kena pergi dua kenduri, kami gerak awal dari kuala kangsar. kebetulan sungguh lah, kami tiba kedua-dua kenduri time penganten baru sampai. dah jadi macam ahli rombongan plak.


untuk kenduri yang first, tak bergambar pun dengan penganten. kami dah lapo kejo lauk kenduri (^o^") tema kenduri merah + putih + hitam. dah macam kenduri kawen aku dulu. terimbau kenangan dulu.

rasa macam.. eh, kenduri kawen yang kami pergi sumenye blend tema kami. macam nak meraikan kami sekali lagi. dan semestinya diraikan bersama dengan hannah plak kali ni. nak jugak keeen.. 

kali ni, hannah tak sexy. pakaikan dia baju kurung pulak =p
goodies bag yang kami terima pulak, sebenarnya untuk famili sebelah penganten lelaki. dah kate adik bes fren kawen.. tentulah dapat yang spesel. comel ja.

jem + tea bag yang diimport dari tanah tinggi cameron
kenduri kawen yang kedua, di taman meru. kami tiba same time ngan rombongan penganten juga. sempatlah bergambar dengan penganten.

payung penganten tak sampai lagi, maka kami pinjamkan dulu payung kami =)
lauk kenduri yang best bila aku berjumpe dengan gulai ikan patin masak tempoyak. memang sorga lah. pas makan baru sedar diri yang pasni sure hannah payah lelap mata sebab sejarah sebelum ni, hannah akan meragam bila mummy makan tempoyak / durian. terus rasa kesal tiba-tiba.

ape ni mummy, mulut mummy bau tempoyak.. sambil tepis muka mummy
selesai kenduri, kami pun pulang terus ke taiping. sebelum tu singgah sebentar di butik andaman time aku kawen dulu.

hannah berkain dengan lampin je sebab aku bukak kainnya. panas..
tanyakan pakej perkahwinan untuk hannah nanti. dah teringin nak bermenantu plak kan pas pergi kenduri kawen. 

taaak laaah, kami bertanyakan pakej untuk adik enchek su-a-mey. kenduri insyaallah hujung tahun ni. tanya siap2 pakej yang ada. simpan duit sikit-sikit dari sekarang. tak tahu lagi nak sponsor ape..

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!