CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 25, 2009

keja kawen #01 - baju nikah

slm

aku br blk dr kk tghari td dan hampir ditipu oleh sorg driver teksi. mentang2 lh muke aku ni muke jujur...suke suki die je nk nek rega. dpt je teksi aku trus tanyak lh kn...

sia : ke hospital brapa ya pkcik?
driver : rm12 ja nak
sia : wah..cpt jua naik ya pkcik, minggu lalu sia nek teksi kenak rm10 sjak dr sna
driver : ya lah...ya lah...nak, rm10 sjak
sia : (dlm ati - niat ko nk tipu aku le memule td ek? wlopn rm2, buat ms skang aku btul2 mengambilkire jumlah wang yg keluar...huhu)
okeh...tukar mud

mcm krg je citer kawen aku dlm blog ni ek..so dgn perasaan segan silu + malu2 aku mau citer kawen2 lh pulak...hoho...

baju nikah

ya..inilah kain untuk baju nikah ku nanti. hadiah pemberian time bertunang dl. terima kasih ye, mak sbb sponsor! eh...mak plak, nampak no gelojoh ye. pembetulan...mekasih makcik.

ini pula design baju yang aku berkenan sgt. diambil pula dari sini
pernah digayakan oleh sari yanti dlm cover mag 'pesona pengantin'.

dan yang ini adalah design baju nikah aku. di design dn di jahit oleh mereka2 ini
ok dak? ke agak over ek?


No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!