CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 23, 2009

antara sifat "baik hati" yang aku miliki

slm

situasi satu

sedang sedap2 aku menikmati hidangan yang memang kesukaan aku, tetiba aku jumpe 'rambut'...
flat trus selera aku time tu. tp...aku trus je mkn kerana <situasi dua>. haih...dengan terpaksa tuh! xsampai pn 5saat. aku jumpak lagik...'rambut' panjang lg tu!
hoi..korang nyikat rambut kt dapur ke?

situasi dua

aku folo seseorang yang membawa aku dinner. mmg baik hati...xkan lah aku nk spoilkan mud orang yang membawa aku tu. die cakap restoran tu adalah yang terbagus+tersedap kt situ. haiya...aku mmg pandai menjaga hati orang.

aku cube makan dengan mate yang tertutup sjak.

situasi tiga

dh la utk pengetahuan korang dlm ms seminggu ni aku attend kursus yang bertajuk "HACCP dan Sistem Keselamatan Makanan".

nota kaki : btul kn? aku mempunyai hati yang baik? untuk situasi satu & dua lh. situasi tiga - tidak berkenaan.


No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!