CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 21, 2009

thanks...rakan blogger

slm

thanks pd rakan blogger yg lain sbb sudi jenguk aku kt blog yg baru nk bertatih nih. huhu..slm berkenalan ya!
maafkn aku sbb aku link trus blog korang pd aku tanpe aku inform korang dulu. mane yang xmo blog korang diEXPOSE...kasik inform ya. akan aku deletekan nya.

skang aku tgh berkursus...dok dlm bilik ala2 dewan kabinet. yang ade mic tiap2 kusi n bleh ditekan button 'push to talk' tu...agak teruja jugak lh aku. haha...cam ahli undangan negeri plak gayenye...aiseh...

kursus straight dr 830pg sampailah 600ptg..yg klo kt sbh ni time nye dh mcm senja2 nk masuk maghrib dh klo kt semenanjung...ui...EXHAUSTED!

Bayangkanlah...wahai kawan-kawan...

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!