CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

post mortem > hari ibu

slm

huhu..gelak gak aku nk nulis word "post mortem" tuh. cam lh kes tu besar sgt.

okeh..start citer pd 10mei09 yg lalu..

disbbkan subuh di sini awal..dlm pkul 5pg gitu aku dh start menekan abjad2 di papan kekunci telefon tangan ku ~ bangga cikgu bahasa melayu aku baca neh. ayat suda direka..haha..cuak giler aku nk menekan butang 'send' tuh. (tapi tidaklah aku send pkul 5pg tuh. aku send dlm pkul 630pg rasenye...agak2 je yg mak mr.b udah bangun n start wat keja umah dah tu)

700 pg - senyap

730 pg - uh...makcik! jgn ko seksa perasaan bakal menantu kau nih.

800 pg - mr. b msg aku ~ time abg kumpul2 bj n msukkan dlm mesin. mak senyum2. then dia ckp, fida bg msg. ~

830 pg - masih dlm mud yg gembira+suka
jugak lh. walaupun dia x sudi nk reply kn...

948 pg - tidaklh aku mengharap suda. tetiba ~ tq, kat dpur tadi, msk. jaga diri baik2 ~

yay!

3 comments :

  1. hehehe...
    okay lah tu
    pas ni leh lah msg2 selalu
    :P

    ReplyDelete
  2. yey..!
    berjaya..hehe.. :D
    sama la kita..
    tq igt kat ibu..take care

    ReplyDelete
  3. -yani-
    cuak ooo bebey jugaklh...
    pasni xtau ape yang dijadikan isu nk msg2 ngan bakal mak mertue ku inih...

    ~ Hariza ~
    yay! kita serupa...

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!