CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 9, 2009

sebagai langkah permulaan

slm

esok hari ibu ye, kawan2.

sebagai langkah permulaan aku akan wish ibu mr.b esok. thanks iza utk candangan kamu ini. waaa...manyak takut wo. dr smlm aku dh mule merangke2 ayat utk di sms kn pd ibu mr.b. pastu mule aku merangke2 ape plak sms yg die nk reply - siyes...aku mmg berpandangan jauh.

wish untuk ibuku? sudah tentu aku wish jugak! orang pertama sblm ibu mr.b lh.

ari ni aku coti...mau kluar bandar...tp mcm mls jak. bgus kemas bilik aku ni hah. sjak aku blk dr kursus ari tu, blom lg berkemas2...huhu...

ok ye...kawan2...selamat berhujung minggu!

1 comment :

  1. bagus..
    i?? lupa sudah
    2,2 lupa nak wish.asyik ke hulu-hilir membeli barang kan..
    mintak ampun lah mak

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!