CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 15, 2009

tanggal 14mei

slm
aceli patutnya aku post entri ni semalam. tp 'semangat' menurunkan idea untuk berkarya xdtg plak..eceh!

14mei07 adalah tarikh aku mendaftar di bawah kementerian kesihatan malaysia. makanya di sini tarikh tersebut berulang lagi semalam tetapi dalam tahun yang berbeda iaitu 2009. genap sudah lh usia aku di bumi sabah selama 2thn.

erm..xperlu banyak diterangkan..kamu2 tau juak kan yang aku sebenarnya mau pulang ke tanah semenanjung. cukup sudahlh rasanya merasa tinggal+mencari rezeki di bumi orang ini.

orang2 di sini baik2 juak..mana2 pn sama. cumanya perasaan ingin pulang ke kampung bila tiba hari minggu - argh...meruntun jiwa aku ni pok!


teknologi yang canggih ni sajelh pengubat rindu! mmg lh xjauh mane pun sabah ni ngan tanah semenanjung (02jam++ jak klo nek belon) tapi ongkosnya..aduih...

4 comments :

  1. tiket ke sabah mahal oohhh
    usahakan mintak tukar
    usaha smpai dapat...
    nanti dh kawin ada alasan kukuh skit

    ReplyDelete
  2. iya...mmg itulh task pertama yhg perlu dibuat setelah sah berkawen..eceh..

    ReplyDelete
  3. fid,
    jgn lupa tuk merasa keistimewaan org semenanjung berkhidmat d sbah n swak sblm balik ke kg halaman mu... rugi beb...

    ReplyDelete
  4. r-ya-t
    yg itu sudah pasti! menda free mmg xkn dilepaskan..haha..

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!