CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 19, 2009

27hari lagi aku mau pulang ke tanah melayu.. yay!

slm

*kelmarin aku jalan beriringan dengan mr.b semasa pulang dari kerja. bluwek! ok.. aku ngaku.. aku tipu. ini adalah akibat rasa cemburu bila aku baca blog teman yang lain bila menceritakan mereka punya masa untuk nge-date bersama bf / tunang tersayang. istighfar banyak2.

pulang ke pangkal jalan - jalan beriringan dengan mr.b (by fon). entahlah.. rasukan jin happy pula beliau *kelmarin. kami mensumbangkan lagu secara duet.
  1. lagu pilihan beliau iaitu - kau mawarku. aiyo.. aku failed. langsung bercelaru liriknya aku kerjakan. mr. b pun marah2.
  2. tetap pilihan beliau - sandarkan pada kenangan. wah.. high note. aku tidak mampu. sudah la aku pulang ke rumah berjalan kaki, nanti ada pula gadis ditemui tidak sedarkan diri di tengah jalan kerna sesak nafas. ndak mau.. aku minta lagu lain.
  3. masih pilihan beliau - doa buat kekasih. yang ini memang liriknya aku hafal dengan jayanya - feveret mak!
  4. aku dan dirimu - pilihan aku la pulak kan. mr. b plak failed dengan liriknya.

nota kaki :
aku pesan padanya.. banyakkan buat latihan selepas ini kerna.. tinggal 27hari lagi aku mau pulang ke tanah melayu.. yay! lama tau.. aku dihalang pulang oleh mr.b sejak bulan mac dulu ;(


tuisyen bahasa sabahan

orang sabah bilang

orang semenanjung cakap

kelmarin

semalam

kelmarin dulu

kelmarin


2 comments :

  1. fida,

    sue nak tanye, klu kita guna tambang mengunjungi wilayah asal yang setahun sekali tu kan diaorg akan belikan tiket MAS tambang penuh ke dia beli yang paling murah ada pada masa tu?

    MAS kan ada MHFlex, MHvalue entah apa2 lagi harga tu kan.. klu tambang penuh MHFlex kan?

    ReplyDelete
  2. sue
    fida dh reply kt blog sue.. ;)

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!