CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 24, 2009

ini siwiyes!

slm

tiga hari bersahur.. ketiga-tiga hari ini lah
bukan aku yang bangun paling awal. bukan aku yang menyediakan juadah. dan bukan aku yang menyiapkan meja. gini kah mau berkawen? jangan ditanya soalan itu kerna akan aku jawab.. no komen!

siwiyes.. blum lagi datang mud untuk bangun awal dan persiapkan juadah + meja untuk rakan serumah yang lain. kak mun.. i sayang u sangat2. seakan mengerti adikmu yang paling bongsu ini masih mau bermanja2 lagi dengan membawa title - bujang - buat tahun yang terakhir (insyallah).

benarkah ada promosi baru buat penjawat awam yang ingin melanggan broadband dengan harga rm50/sebulan, modem free, speeds of up to 3.6mbps.. promosi hingga bulan 10?

mr. b bilang mau daftarkan buat ibunya. streamyx mereka di rumah kerap membuat onar. cuak o..bebeh jugak aku. risau kerna bakal mil ku ini sering membuka blog2 jualan baju+kain dari indon. mana lah tau.. mungkin tersesat terjah ke mari. terbaca pula tentang bakal menantunya ini malas bangun pagi. siwiyes.. serasa mau di-private kan jak blog ini pula.

ohh.. tidaaak!

3 comments :

  1. aah, mmg ade celcom broadband rm50/mth.murah dh tu sbb dpt modem free kan.mmg tuk penjawat awam.kat tmpt sy lama dh promote, dh abih pon promotion nyer..:)

    ala, bakal mil xkan sampai punya..byk giler blog kalo die nk cari..hehe. :P

    ReplyDelete
  2. nreena
    oo ye ke, sy pn dgr camtu dl. tapi skang promotion tu di-repeat semula smpai bln 10.

    penuh berharap dia x tersesat ke mari.. huhu..

    ReplyDelete
  3. hehehe.. xkan tesesatnyer la.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!