CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 15, 2009

menderita ketagihan..

slm

kala ini aku sedang menderita ketagihan menonton siri ini pula. ya.. aku di sini serba-serbi ketinggalan. di sabah - jika kamu tidak melanggani astro.. nescaya tv yang kamu ada itu cuma mendapat siaran rtm jak. begitu lah nasib aku di sini. semacam berlumba2 aku dan rakan serumah menahan diri untuk tidak mahu memasang astro di rumah.

astro, kamu bikinlah pelbagai pakej dan promosi - sebelah mata pun kami tidak pandang (~o~) betapa cekalnya hati kami bertiga.


rtm pun ok ape.. <- dari tiada kan..?

nota kaki : dalam kata lain, aku memang kekurangan bahan tentang rancangan2 dari tv swasta yang lain. layankan apa yang ada di website jak lah. lagi pulak.. aku ini kekurangan kasih sayang juak - huhu.. tetiba!

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!