CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 29, 2009

mengarut+merepek+meraban = mengareban!

slm

aku tidak dapat tidur sehari suntuk. semacam terlebih power pula. entah mengapa. pelik juak. selalu dapat landing
jak, tentu trus lena dibuai mimpi. sampaikan terbuka2 mulut ini tanpa disedari.

tidak pula terfikir mau meng-on kan lappy dan ber-belog. tau apa aku bikin dari malam hingga ke pagi waktu bersahur?

;) aku mengemas almari. wah.. gilak rajin. disampuk apakah! tidak terus2an mengemas. jumpa baju yang seakan sudah lama tidak dipakai (maklumlah.. aktiviti nge-date udah lama aku tidak praktikkan) maka harus lah di try dulu. risau juga jika tidak ngam lagi di badan. alhamdulillah.. masih selim+steady.

bukan baju jak aku try.. segala tudung + shawl yang aku rasa mau aku gayakan.. akan aku lilitkan di kepala. pelbagai fesyen aku buat.

nah.. tambah lagi satu sesi aneh diriku.. siap bermake-up! smokey eyes dan ber-contact lense..

masih berbaki lapan belas hari lagi untuk aku pulang ke tanah melayu..
adakah aku dilanda tekanan perasaan? ka.. terlalu banyak berpikir ni?
;(


nota kaki : bukankah lagi manis jika aku dapat menambahkan pahala beribadat di malam ramadhan..

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!