CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 1, 2009

keja kawen #29 - buku info rumahtangga

slm

mulanya kami berhajat nk sertakan kasut untuk mr. b dan sandal untuk aku diletakkan di atas dulang nanti. tapi bakal mil x setuju. jadi.. senarai keja kawen dirombak untuk kali yang ke berape ntah.

kononnya pulak nak bagi camera digital yang ciut miut untuk aku bagi nak mencukupkan dulang yang aku balas padenye.. tapi.. camera itu aku yang punya.. bukan ahmad albab yang punya. mr.b pulak membantah, katanya aku udah punya dslr, nape plak nk buang duit untuk camera digital pulak. aku cuma pikir, payah bagi aku nk mengusung dslr yang gabak tu kalo aku ke kursus. selama ni menumpang camera orang laen jak.

turut menyimpan niat dah kunun2 nk suprisekan dia. beli senyap2.. tup2 ari kenduri dh ade atas dulang.. tentu magis! tapi takut plak malam sat lagi.. die asingkan tempat tido plak ngan aku tanda protes.. haha.. gile keji pikiran aku skang nih!


dan hasil dari google2 website keja2 kawen nih.. jumpe plak hantaran2 yang menghantar buku2 info tentang hal rumahtangga. quite okey gak lah.. murah2 je pun buku yang aku beli. siap mintak diskaun dari mamak kedai tu. aku khabarkan pada beliau aku mau kawen.. mau pakai duit banyak lagi. dapatlah diskaun 5% setiap buku. allhamdulillah.. rezeki mulut manis. tak banyak harga yang dipotong.. sekurang2nya aku rasa senang hati gak lah. buku tersebut santai jak.. xde berat sangat nk diulang baca nanti. aku dah start bace.. dah bace nanti aku kasik wrap skali lagi.. biar nampak mcm baru. pas kawen.. turn mr.b plak menghafal. bagus tak idea nih? wah.. mintak pujik plak.

nota kaki : naaah.. straight 3 entri tentang keja kawen! ;p

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!