CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 30, 2009

keja kawen #28 - bunga manggar & cenderahati

slm
tidak ku sangka dunia udah punya bunga manggar berwarna itam. lama suda kewujudannya, tapi aku sikit pun tidak tahu. ish2.. aku masih dalam mud teruja neh! siap suda dibikin 20btg. merah + silver masih belum dimulakan lagi pembikinannya. kasik rest dulu.. nanti semangat mau nikah cepat menguasai minda pula. haha..


tadi pagi juga sudah siap pergi menempah cenderahati buat teman2 di sabah. jenis labu tapi bentuk nya seakan sebiji telur. warna bukan seperti imej dibawah yang aku copy dr website ... (erk, aku lupa.. pada tuan gambar - maaf ek sy lupe copy, sile inform sy ye untuk kredit)



warnanya seperti labu2 yang terdapat di gambar sebelah kanan.. selari dengan warna tema kegilaan ku.. hitam! akan ditambah sedikit spray shining 2+ blink2 skit oleh tauke kedai tadi - itu janji beliau padaku. tentu gojes! sengajak memilih labu untuk dikasik dengan diorang.. tunjukkan sikit yang aku ni pure kuale! ate.. itam kan mutu keunggulan!

borang2 juga sudah dihantar ke pejabat agama tadi untuk mendapat surat kebenaran. hari jumaat datang collect.. katanya. alhamdulillah.. banyak yang sudah diuruskan.

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!