CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 19, 2009

tambah satu tahun lagi

slm

pernah atau tidak kamu hadiahkan sesuatu untuk diri kamu? kebiasaan suda untuk aku menghadiahkan diri aku sendiri setiap kali tiba hari lahirku. aku percaya, kamu juga ada yang begitu..

syukur tak lupa dipanjatkan kerna dipanjangkan umur oleh maha pencipta, yang masih membenarkan umatNya yang kerdil ini untuk bernafas di bumi. alhamdulillah..

dua tahun berturut-turut hadiah untuk diriku telah berjaya menghabiskan rm - rm yang ada (kepuasan diri sendiri..katanya) tetapi untuk tahun ini cukuplah seperti gambar di atas itu. sedarkan diri sendiri kerna tahun ini pengeluaran rm amatlah dititikberatkan. iya.. aku masih sedar ;p

aku nda pandai bermain alat itu.. nda pernah mengenal tab2+note2, apatah lagi masuk ke kelas muzik. tapi punya niat mau mempelajari untuk menggunakan alat itu. mr.b pun pernah menyatakan minatnya terhadap alat itu jugak suatu masa dahulu.

tetapi
yang penting, mungkin hadiah hari lahirku ini akan ditunda iaitu akan dibeli sesudah majlis kawenku.. dan yang pasti setelah kami duduk bersama. bukankah lebih romantik bila sama2 memetik gitar sambil mensumbangkan lagu? wah gitew!

nota kaki 1 : pernah menghadiahkan seorang teman alat itu suatu masa dahulu. xmahal mana pun.. beliau amat handal bermain tetapi tidaklah se-glamer yuna ;p

4 comments :

  1. fida..semoga pnjg umur..murah rezeki n hdp aman damai ngan ur hubby 2 b..huhu..ryna ader gitar kt umah hadiah gak..tp jari kecik n pendek x sampai nak petik2 kalau note jauh..hahah...so wat pekasam je ler..

    ReplyDelete
  2. buah hati nya..
    terima kaseh.. huhu..hadiah impian kami ber2 tu.. ;)

    ReplyDelete
  3. hadiahkan diri sendiri
    mmg selalu
    membelikan kasut baru untuk diri sendiri adalah ibarat hadiah 'mengembirakan hati sendiri kan*

    ReplyDelete
  4. puan dayu
    btul2.. duit sendiri jugak yg abis. xkaco duit org lain pn kn.. huhu..

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!