CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 21, 2009

jap lagi.. aku mau terbang

slm

jadual aku untuk hari ini.. insyallah,

jam 1440 : dari sini macam biasa aku akan ke kota kinabalu dengan menaiki kapal terbang jenis fokker. kali ni bersama teman.. yay! rakan serumahku mau pulang ke kampungnya di tuaran sempena raya aji. tidaklah aku surang2 diri macam selalu nanti.

jam 1535 : dijangka sampai di lapangan terbang antarabangsa kota kinabalu. mujur aku tidak perlu ke terminal dua untuk menukar kapal. jadinya.. harus ku tuju dulu ke restoran makanan segera itu dulu ;) owh big mac.. aku datang dari jauh! kamu harus melayan nafsu perutku ini.
senarai semak yang perlu dilakukan di sini
  • cari butang baju melayu mutiara untuk fbil.. lambat memesan. mungkin bakal diketuk harganya kerna membeli di airport. apa boleh buat.. redha!
  • tuntut voucher dan free gift dari body shop outlet sempena hari lahir aku yang lepas
  • pergi ke customer service untuk tukar date bagi tiket hanimun! (~o^) penting ni!

jam 1735
: dari kota kinabalu terbang ke tanah melayu. terasa kepulanganku dinanti oleh suma urang. perasaan kan! ;p ndak apa.. yang penting - perlu yakin dengan diri sendiri : ramai mau melihat bakal penganten ini!


jam 2005 : dijangka tiba di lapangan terbang antarabangsa kuala lumpur. kendian.. menunggu bagasi. perlu pastikan dulu mr. b menunggu di jalan yang benar ;p maklumlah, kali pertama aku turun di sini. tentu tak dapat lari dari insiden tersesat menuju ke arah pintu keluar.
- kemudian perlu ke putra heights.
temujanji sama sis ini. untuk mengambil fancy cookies ku.
- dan
seterusnya menuju ke caltex, seksyen .. (aiyak brapa ya?) di pintu belakang uitm untuk menunggu saudara ku. bermalam di rumahnya.
- esok pagi baru kami bertolak pulang ke kuala kangsar.


nota kaki :
seronok nya punya perasaan best begini - mau pulang beraya dan terus mau kawen. owh ya.. aku sudah dapat hadiah kawen yang pertama kelmarin!

3 comments :

  1. best nya awak dah pulang..ryna lak yg excited!huhu..bakal penganten bakal sgt bz la minggu nih ek..n semoga kita duanyer majlis selamat okeh..

    ReplyDelete
  2. adiwarnatasya
    hehe..rejeki awal. =)
    amik je lh, tp bukak mlm sanding nant. tgh control ni.. mcm nk bukak skrg je.

    fikaryna79
    hehe..mekaseh ryna. smoge sume yg kite plan berjln ngan lncr..kn.

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!