CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 26, 2011

06 apr 2011 - dua hari selepas due date

malam kedua, nyenyak juga lah aku tido. terjaga bila jururawat datang periksa je.

jam 6pg, seperti biase sampel urin diambil. tong collection urin yang dibuat telah di-pass over kepada jururawat bertugas.

jam 9pg, dipanggil doktor ke bilik pemeriksaan untuk diperiksa bukaan.

keputusan 2cm!

mungkin aku akan dipaksa untuk bersalin esok sekiranya bukaan still 1cm=1hari. berita disampaikan kepada enchek su-a-mey dan ahli keluarga yang lain. aku digalakkan banyak buat senaman dengan berjalan. tapi disebabkan cuaca terlampau panas. aku hanya dok berbaring di katil. tertido sampaikan zuhur pun terlewat.

menjelang petang, aku ditukarkan ke wad kelas 2.

waktu melawat, tiada siapa pun yang datang. semua masih berkira2 nak datang esok. macam confirm sungguh aku bersalin esok.

enchek su-a-mey datang jam 8.30mlm. digasak soklan betul ke aku bersalin esok? aku pun tak tau jawapan. aku pakse juga beliau untuk kerja esok macam biasa.

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!