CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 22, 2011

Jogja - Solo - 4

as.salam

hari keberangkatan pulang ke malaysia.

p/s : entri ni kurang gambar dah. lega tak hati kamu urang? lega kan?

tahape hape ntah ade p/s kat permulaan entri ek. lantak..

setelah siap semua barang di-packing. kami lepak2 dulu di bilik sementara menunggu masa untuk sarapan di cafe.

 
 hati gembira!

lobi yang menyediakan wi-fi secara percuma. nampak je hotel biase2, tapi kasik wi-fi free. hotel mahal, sume nak berbayo!
keropok yang berbau sapi. aku tak makan. enchek su-a-mey lah yang kata. kuat jugak baunya. euw!
pilihan makanan untuk sarapan pagi adalah sangat boooring. tak banyak pilihan. nasi goreng pun nasi lembik. kurang sedap =(

  
sudah kenyang, mari kita pulang.





 

kami berangkat dari airport yang bernama adi soemarmo boyolali. airport yang baru dan selesa kalau nak dibandingkan dengan airport hari tiba. cantik dan bersih lagi.


gembira sangat.. rupanya flight kami delay satu sejam lebih. sebab kapal punya masalah enjin. 

disebabkan dorang delay. maka kita harus denda dorang. bagi makan free pada kami! yeay.. makanan tengahari telah ditaja oleh pihak air asia di atas kelewatan jadual penerbangan.


dan makanan tersebut adalah sangat sedap. =) walaupun simple.

makan je dapat. minuman takde. dan air asia adalah sangat tegas kalau kita bawak masuk minuman atau makanan lain. nak promo makanan ngan minuman yang dijual mahal lah tu time kat atas. cheh!

nyaris ada si hannah. guna alasan untuk air membancuh susu buat si anak kecil lah. kalau tak memang botol  mineral tu disuruh letak tepi time pemeriksaan kastam.



penerbangan pulang. hannah sedikit meragam. dia tidur sepanjang masa. mungkin telinga nya terasa bengang dan kurang menelan air liur. tapi anak mommy bagus. meragam tak lama, dalam 5 minit camtu je. pastu ok sudah.

alhamdulillah, percutian yang sangat best. pasni kita doa ye hannah, kalau rezeki ayah bertambah.. kita mintak ayah pergi singapore pulak. bleh tengok kartun besar2. dalam tv kecik jew.. kan hannah kan?

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!