CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 1, 2012

Sentosa Villa

as.salam

salam tahun 2012. tak ke mana kami. semalam aku kerja dan balik ke kuala kangsar. tapi pagi tadi dah siap2 balik semula ke rumah sendiri. nak mengemas rumah yang macam ^*%$%#$!#$ tu. 

kebetulan enchek su-a-mey bukak laptop. menumpanglah sekejap. release kan entry yang terlalu banyak dalam list. =)

saje je nak review pasal sentosa villa nih. aku tak amik ape2 keuntungan atau kerugian pun. bukan nye ade share ngan lembaga pengarah. saje je nak review.

sentosa villa ni terletak di jalan 8, taman sentosa, taiping. memang area lake garden yang terkenal di kawasan taiping.


aku ngan enchek su-a-mey kunun2nya nak menyambut aniveseri ari tu di sini lah. tak salah kan nak berhanimun lagi =)

pergilah kami tiga beranak ke sana. dalam hujan renyai2. aku redah jugak lah pergi ke lobinya untuk mem-booking.

tapi malangnya, tarikh yang kami nak booking sudah penuh. pastu enchek su-a-mey kate, tak lari kemane pun sentosa villa nih. kami pun memang tinggal dekat2 sini. bile time bukan cuti sekolah, boleh kot nak pergi. time tu sure bilik sentiasa ada. nak2 pulak booking yang honeymoon villa, kan.

dan disebabkan aku pergi time hujan, memang takde lah gambar2 yang membuktikan kami pernah pergi ke sana. korang nak claim aku tipooo lah tu kan? huhu
tapi tempatnya memang best lah. sunyi dari hiruk pikuk kota (aiseh, ayat!) meh aku tunjukkan bilik yang dorang ada.

Bungalow (sesuai untuk 8 orang)



 Family Villa / Family Suite(Queen) - Standard Suite (sesuai untuk 4 orang)




 Deluxe Villa (Queen) - Standard Suite (sesuai untuk 2 orang)



Deluxe Villa (Twin) - Standard Suite (sesuai untuk 2 orang)


Junior Suite (sesuai untuk 2 orang)


Honeymoon Suite (sesuai untuk 2 orang)



 Persekitaran


semua gambar telah diambil dari sini dan sini

amacam? cantik kan? kot kalau ke taiping. bleh la check in ke sini. harga pun aku rase macam ok kot. lari sikit dari tinggal di hotel yang tinggi dan bilik yang boleh dengar macam2 - kalau orang sebelah bukak paip atau pasang tv.

tapi nak dengar bunyi laut memang takdo do lah kek tepen ni jang oi. =p

aceli, raya tahun baru cina ni.. insyallah kami satu famili akan ke perlis. menghadiri kenduri kawen besfren enchek su-a-mey. kami pilih untuk stay di sini. menghadap laut lagi.

jadinya, sentosa villa punya plan ni tak tau lah bila jadinya. (^o^")

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!