CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 8, 2012

besday enchek su-a-mey

as.salam

macam sudah terlewat nak menceritakan hal kejadian. entry hannah 11 bulan pun ter-delay jugak. 

terus ke stori. besday enchek su-a-mey jatuh pada 17hb dua. hari jumaat. sambutan nya cuma aku belanja dinner je kamalodge di area taiping ni je. aku tak dan nak masak dinner. sebab masa lunch tengahari aku ngan member se-opis telah merayau mencari hadiah. time lunch hari jumaat kan panjang. ingatkan boleh kot pas cari hadiah, balik umah jap buat preparation untuk dinner. memang tak dan lah. kate bukan super-mommy kan.

hadiah untuk enchek su-a-mey pun aku tak sempat balut. ape da.. tapi enchek su-a-mey macam dah tau je apa hadiah untuknya sebab aku pun ntah macam mane bleh lupe size baju suami sendiri. ishk..ishk..
terus call enchek su-a-mey tanya. suprise tak?

pas maghrib, gegas kami siap2 untuk ke tempat dinner. tak boleh lambat. takut ramai orang.

sampai2 alhamdulillah, kami pelanggan pertama. berjaya!
 

aku macam kelaparan nasi. so aku order nasi goreng kamalodge. gambar lupe nak snap sebab dapat jak nasi terus pelahap makan. sejak ade hannah makan memang kena ikut turn.

 ni besday boy punye makanan. layan steak lagi malam tu.
 

hannah sibuk melihat ruang dapur.


memula macam nak order kek. tapi disebabkan nasi yang aku dapat tu, portion nya sangat lah besar dan kenyang. terus tak merasa kek tanpa telur nih. memang macam terliur jugak. 


suasana di ruang makan di sana. kami lebih suka yang indoor. sedap ber-aircond dan tiada nyamuk. tu yang penting. kalau outdoor, bleh makan tepi pool, bleh makan mengadap hutan. siang takpelah kot mengadap hutan. kalau malam, apa yang nak ditengok. silap2 dapat tengok menda lain. huhu.

mau pulang sudah, dengan hati yang girang dan perut yang kenyang.

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!