CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 20, 2012

rindukan anak

as.salam

aktif semula ber-blogging nampaknye ye? sementara sedang lapang ni. hannah dihantar ke rumah pengasuh. tinggal aku dengan si harits je nih. kenyang perut si kecil tu.. tidurlah dia.

mummy plak sibuk nak masukkan markah skt untuk tahun ni. tapi disebabkan dari semalam, sistem hrmis asik dalam penyelenggaraan ja. terpaksa mummy ber-blog. =)

tadi kami ke hospital. harits kena ambil darah untuk ujian tiroid dan ujian cbc (complete full blood count) menda ni dibuat sebab aku kan bersalin di rumah. perjalanan dari rumah ke hospital malam kelahiran harits aritu menyebabkan darah yang ada kat tali pusat yang dipotong telah pun beku.

jadinya, adalah menjadi prosedur hospital. setiap bayi yang dilahirkan kena buat ujian ni. tapi harits terlepas peluang tu. terpaksa lah berulang arini ke hospital untuk diambil darahnya. 

masa doktor muda tu ambil darah dari tangan si harits, memang aku tak nak tengok lah. kesian oi.. dengar dari kejauhan je anak teruna aku meraung bila diambil darahnya. 

esok, ada temujanji dengan pakar kanak-kanak pulak. banyak menda yang terlibat rupenya kalau kita bersalin di rumah ni. berjumpa dengan pakar ni sebab dia nak tengok result darah yang diambil tadi. harap semuanya ok.

tetiba plak rindu ke hannah =(

 reaksi hannah bila tengok awek kat blakang tu berbaju leopard.. 
zirafah katenye. sib baik tak cakap kuat2.


No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!