CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 14, 2012

anak meragam malam tadi, la ni aku tak cukup tidur

as.salam

aku tengah panas hati ni. malam semalam harits mengamuk tak sedap perut. sumpah.. aku tak langgar sebarang pantang pun semalam. tak tahu lah ape yang aku salah makan. walaupun aku tengah panas hati disebabkan harits yang baru sebulan lebih tu takdelah pulak aku sampai hati nak memukul anak macam ni..

sumber
memula banyak dimuat turun dalam fesbuk. tapi aku tak sanggup tengok. pastu tertengok plak dalam berita. geramnye lah.


harimau malaya plak semalam telah dikalahkan dalam perlawanan piala aff suzuki dengan siam. berada di padang cuma 10 pemain. payah lah kan. aku pun jadi bengang jugak ngan lelaki kat atas nun. tak pasal2 bagi kad merah pada orang yang disiku. sepatutnya bagi pada yang menyiku. alahai..

 

pastu jiwa raga aku menggelegak, aku telah ditipu dalam perniagaan online. separuh ditipu lah. sebab aku order 2 pasang baju. tapi yang dapat cuma sepasang je. urusniaga dari bulan jun lagi. dah banyak aku send msg. tapi still tak berjawab lagi. serius.. aku tak halal kan duit aku tu. (^o^") orang melayu plak tu buat onar!

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!