CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 29, 2012

tatak!

as.salam

jangan jijik eh. aku tukar sume gambar kat blog nih sebab sekarang hannah suka dengan TATAK! huhu

sudah selesai sesi berpantang. 


alhamdulillah, seperti yang diceritakan dalam entry sebelum. aku meraikannya dengan menghadiri kenduri kawen. esoknya.. nah.. harits menangis tanpa henti. dalam 2 jam jugak lah aku bergilir2 dengan mak nak memujuk nya. tak tahu lah tang mana salah makannya.

bermula kehidupan di rumah sendiri minggu hadapan. bersilat jugak aku ni nanti dengan sorang diri di rumah bersama anak2. =) senyum je lah.

aku nak mencuba produk ni.


sedang menunggu kehadirannya. sejak dua menjak ni, kulit aku kering sangat.  harap dengan produk ni jadi okey lah hendaknya.

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!