CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 13, 2014

sedikit berita

as.salam

kehadapan blog yang disayangi. maaf kerana sudah lama terabai. banyak yang nak dibagitau ni. terlalu banyak kisah yang mau diceritakan, yang hendak dikongsikan dan pengajaran yang mau kamu tau.

seperti entri ringkas bergambar yang telah di-postkan sebelum ini, mungkin ada yang rajin telah minta pertolongan dari pakcik google tentang maksudnya, kan? atau mungkin ada di antara kalangan kamu yang sudah tau maksudnya.

harits telah di-diagnosis kan sebagai anak global delay development. Dari semua segi dia membesar tidak mengikut graf tumbesaran yang sepatutnya. pada awal pertemuan dengan pakar kanak-kanak. kami telah diberi pendedahan ringkas mengenai cerebral palsy. harits menunjukkan simptom-simptom awal penyakit itu. 

aku akan ceritakan semua detik-detik perkembangan harits nanti. in shaa allah, jika ada kesempatan aku akan mula ber-blog. moga blog ini akan dapat membantu sesiapa yang berhadapan dengan situasi anak yang sama. seperti yang aku lakukan selepas mendapat tau tentang harrits dan cerebral palsy ini, aku banyak mencari info.

dan blog Kasihku buat Nabila ini banyak membantu aku. kami pernah sekali dua bersembang dalam laman fesbuk dulu. tapi selepas akaun fesbuk aku ditutup, langsung aku terputus hubungan dengan beliau (^O^")

baiklah, ini saja sedikit berita buat kamu semua. 

semoga sahabat semua sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang allah swt.

 

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!