CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 23, 2014

kenduri kawen

as.salam

dah lama sangat aku berehat dari berblogging kan. banyak kenduri kawen yang dihadiri yang mau aku catatkan dalam blog ni.

ni salah satu kenduri yang aku hadir. sepupu sebelah enchek su-a-mey di kajang. majlis menyambut menantu. aktiviti santai.. dengan live band. lagu pun tak tertumpu sangat lagu-lagu orang kawen. yang muda suka lah. dapat yang berumur.. lagu apakah ini? termangu-mangu mendengar. tapi aku layan. haha

penganten pun hanya memakai dress + suit bagi si lelaki. suka pulak aku nengok.  masa dorang masuk pun diiringi bidadari dan bidadara kecil sambil membawa gelas yang berisi lilin. idea yang betul2 moden. (^o^) suke tau!

lampu-lampu di pasang seakan-akan mini fun-fair. seriesli hannah betul-betul enjoy. first time kot datang kenduri kawen malam2.

makanan..memang best. kambing golek sekoq! hah.. berulang lah aku ke meja buffet. kesukaan tu. 

desert pun tak boleh tahan. dengan ada candy bar..choc fountain dengan macam2 pilihan buah-buahan. dap2 =)


antara gambar2 yang senonoh dalam simpanan. yang lain tak lepas penapisan. huhu



kesian hannah..letih sungguh dia malam tu. tak dan menunggu majlis berakhir dia dah lelap.


begitu juga dengan si harits. satu kejadian malang yang berlaku kepadanya. pengajaran buat kami sekeluarga.

(^o^;) next entry ye..

No comments :

Post a Comment

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!