CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 29, 2009

keja kawen #34 - penanda arah

slm

bila jalan2 ke blog
nurul farhana ini, terlihat plak aku penanda arah beliau. trus teringat pada penanda arah yang aku bikin. kamu dilarang gelak ye! sehabis baik suda aku buat tu.

iyaaa, itulah diaaa.. penanda arah ke kenduri kawenku. yang penting - warnanya wajib mengikut tema hokeh? pelbagai versi telah aku buat kerana ia mengikut mud + idea + tahap kerajinan yang aku ada tika ianya dihasilkan. lep2 (love2) aku tampalkan sekali - bagi menandakan aku kawen bukan kerana dipaksa tapi kerana cinta. wah.. gitu! perasaan teruja sudah bercambah dalam diri.. ;p

karikatur yang ditempah dengan harga rm30 henggit tu perlu digunakan semaksima mungkin bagi mengelakkan rasa ralat sesudah majlis selesai.

hazab sangat bila tiba masa untuk aku menampal nama beliau. sudah la panjang. hurufnya banyak pulak.. terpusing sana, terpusing sini. lihat jak lah nama ku.. simple + nice. nda payah banyak berpikir. lurus jak gayanya...huhu. cukup ku rasa mau membikin nya dalam 10 keping. kawasan untuk ia diletakkan yang telah dikenal pasti cuma 8.. tapi biarlah.. bikin jak lebih2.. mana tau, mungkin diperlukan di saat2 akhir nanti.. kan?

jika ada antara kamu yang sudi untuk hadir ke kenduri kawenku ini nanti.. sila lebarkan pandangan mata anda untuk meninjau kawasan sekeliling kuala kangsar ala2 mencari clue dalam rancangan explorace kerna penanda arah ini hanya bersaiz A3. tiada bunting atau banner yang ditempah selaras dengan niat kami yang mau "bersederhana" ini. eceh.. mintak pujik.

owh, jangan risau ya wahai para tetamu.. anak panah akan digantung dibawah nya nanti. hasil dari kertas kotak2 yang dipotong dan telah dispray merah - warna tema yang membawa maksud "merah membara semangat waja". nampak? rasa patriotik juga turut tersemai.

perasan jugak aku, tika kami berdua berbalas text.. mesej yang dihantar kadang2 penuh dengan kata2 pujangga-mangga! aduh.. simptom2 penyakit gelabah kerna asik memikirkan tarikh kenduri semakin dekat ini sangat2 membuatkan aku mau menekan butang panik! teeeet...

nota kaki 1 : butang panik ku tertinggal di kuala kangsar. maka.. aku mengambil keputusan untuk tangguhkan dulu untuk menekannya hingga tanggal 21nov ini.. insyallah. weee.. kasik lah aku gembira sikit! ;)

nota kaki 2 : aku ada sedikit berita baik untuk kamu2 yang bakal bergelar penganten utk bulan mac hingga dis 2010 nanti.. eh, aceli bukan sedikit tau.. hampir rm20k punya hal! bagi aku time edit2 infonya dulu.. k.

6 comments :

  1. awak... kat mane tempah karikatur tu?
    thanks

    ReplyDelete
  2. wah..rajin sunggoh ar..tabik la utk fida..hehe..ryna bulan 11 br nak mereka sbb skrg blm ada mood.huhu..

    ReplyDelete
  3. fida,
    mana kamu tempah gmbr karikatur itu? Sgt cantik dibuat penanda arah. Mau juga la..

    ReplyDelete
  4. eYe-d4
    sy tempah kt [url=http://my.88db.com/my/Services/Post_Detail.page/Business/Business_Services/?PostID=191248] website [/url]

    fikaryna79
    hehe.. tabik balik. xpe.. pelan2. *mud biar dtg natural. klo pakse2 x puas ati plak nanti.

    * ceh, pandai plak nasihat org. hehe, dr sendr pn xbetul ;p

    _Gnie_
    hehe.. comel kan? awk klik kt link yg sy comment kt eYe-d4 tu. kt situ sume detail ade. awk email je ngan die.
    cpt je die buat keja. ari ni sy bg gambo, esok die dh siap antar artwork. mmg puas ati lh keja die tu.
    berbaloi-baloi!
    eceh!

    ReplyDelete
  5. Kat maner tempah?
    Unik arr...jue suka:)

    ReplyDelete
  6. adiwarnatasya
    jue.. karikatur tu tmph kt link yg fida comment pd eYe-d4 tu..
    ;)

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!