CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 7, 2009

keja kawen #23 - busana di hari persandingan

slm

boleh senyum dulu kah? okeh.. senyuuum! tadi pagi aku ada ber-text sama kak andam untuk kenduri kawen ku nanti.

yelah, hari itu semakin dekat. harus lah aku rasa seperti ini. banyak perkara rasanya terbeban dalam pikiran, tapi apa jak lah yang boleh aku buat? mana yang boleh disettle melalui angin.. aku settle kan dulu. mane yang tidak.. secara pukal akan aku settlekan tika pulang beraya nanti. [pergh.. gaya macam ilmu2 pula, settle melalui angin ya]

mulanya cuma bertanya bilakah masa yang paling sesuwai untuk aku men-fitting busana. maklumlah, ini adalah kali terakhir aku pulang bercuti. bulan nov nanti, aku akan pulang seminggu sebelum kenduri. risau juga jika tidak cukup masa pula nanti.

kata kak andam, busana untuk aku itu telah dibikin baru. mengikut apa yang diidamkan dulu. woho.. terkejut terkujat siya! maknanya.. menjadilah apa yang aku maukan itu ya.. jubah moden idaman hati. dijangka siap selepas raya. tetapi ini tidak bermakna akulah bakal penyewa pertama busana tersebut kerna majlisku akhir tahun, sudah tentu ada juga yang akan berkawen antara bulan okt dan nov nanti.



xpelah.. sharing is caring, kan? haha.. tetiba! ;p aku berfikiran positif orangnya.. owh bukan.. maaf, aku lekas teruja juga orangnya.

2 comments :

  1. tak sabo nak tgk ko pakai jubah time kawen nih

    ReplyDelete
  2. hanis
    aduh.. ni yang macam xsabo nk men-fittingkan diri nih! wuhu!

    ReplyDelete

time kaseh lh sebab mengomen..tp jgn la mengondem yek!